Saturday, February 23, 2008

Kotimiehenä...

Mä oon Roope ja mut on hylätty :-/ Ensin mä luulin, että mua varten oli hankittu kiva punainen kantokassi, siellä mä viihdyin hyvin pari yötä. Ajattelin että ehkä mennään Mimman kanssa jonneki reissuun - just the two of us. Mutta ei. Tänään alkoi näyttää siltä että joo, mä jään tänne enkä suinkaan yksin. Lullan kanssa.


Jos mä olisin saanu valita, ni en olis kyllä jäänyt! Olisin ehdottomasti lähtenyt mun mussukan, Sagan, mukaan. Se on kuulemma mun sisko, mut en mä tiedä mitä se tarkottaa? Se on mun paras kaveri ja nyt se vietiin.

Onhan toi Lullakin ihan ok. PAITSI että se tuppaa jo olemaan mua isompi, jos ei muuten ni ainakin paksumpi. Ja se tuppaa tulemaan ihan iholle, vaikka mä yritän vihjata et vois lähteä ja vähän nopsaan. Sellanen se aina on ollut, ahdistelija. Mä tykkään vaan mun mussukasta Sagasta - niin ja Mimmasta. Paitsi nyt kun se on mut hylännyt, ni voi olla että en ainakaan kahteen päivään mene viereen nukkumaan. En edes tule katsomaan kun se tulee kotiin! Nih. Siitäs saa, kun hylkää mut tänne.

Tosin palveluhan pelaa jopa paremmin sillon kun säännönnestely on matkalla. Ruokapalvelu käy monesti päivässä JA siihen kuuluu rajaton ulkoiluoikeus! Eilen otettiin jo pienet harkat, mä jahtasin rusakkoa ja oli kuulkaas NIIN pienestä kii, että melkein sain sen. Narun jatkona ollut mies vaan sattu kaatumaan ja pilas kaiken. Mutta silti, ettäs kehtaa jättää mut sinne. Parasta pitää mykkäkoulua ainakin kolme päivää -oppiipahan olemaan.

Mutta nyt mä meen lepäämään, tää kirjottaminen käy voimille. Vaan mihis mä meen sutjakan vartaloni oikaisemaan, ku mun pesäkin vietiin! Parempaan tarkotukseen kuulemma, en ymmärrä.

No comments: