Thursday, February 21, 2008

Saga...


Mä oon Saga ja mulla on karvaa vain kesäisin.. Talvella pudotan kaikki ja tällä kertaa ne lähti pentujen aikaan. No eipä tarttenu lasten kanssa poseerata, ku olin niin puli. Ekojen kanssa pidin itteni nättinä ja pääsin kuviinkin, mutta sillon äiti hoiti mun hommat. Nyt mulla oli apuna kyllä toi ärsyttävä norjalainen au-pair, mutta sehän ei muuta hoitanut kun potatuksen. Ruokinta jäi mulle, ja kävi ilmi, että raskas työ vaati raskaan veron ja multa lähti karva. Noh, kesää odotellessa...

I'm Saga and I only have coat in the summertime. In the winter I lose every single hair on my body and this winter I dropped them around the time my kittens were born. Well, that meant that I didn't have to pose with my kittens.. The first time I was able to keep myself looking young and beautiful, but a big part of that was the fact that my mom took care of the kittens.

I actually did get help this time around too.. That annoying norwegian au pair tried to do something, but I was left with the feeding and that was the fact that was too much for my coat. Well, now that my babies have moved, I'm waiting for the summer (and the coat).

By the way, I'm going to a show next weekend ;-) That will be certainly interesting, with no coat and all... ;-)

Hugs to all my 8 babies!

1 comment:

Henriikka said...

Voi Saga-mammaa, onneksi ne karvat kasvaa kesällä takaisin. ;) Tsemppiä Tallinnaan, toivottavasti tulee sertejä molemmille tytöille!

Olihan tuo Eetun pokaalisaalis aika ilmestys joo, häkin päällä komeilivat ja tuntemattomatkin tulivat onnittelemaan. ;) Aika ahdasta oli tosiaan sen hetken kun otin kuvan ja poksut oli häkissä...
Niin, Alexilla on nyt se kaksi sertiä ja Tampereella ehkä sitten voisi valmistua. Ja sitten pitäisikin ruveta suunnittelemaan ulkomaan reissua - hui!