Friday, July 18, 2008

Pikainen tilannekatsaus

A trip down the memory lane... ;-)



... to be continued...? ;-)


Hullu viikko takana, mutta ensi viikolla helpottaa! Olen kolmisen viikkoa ollut orjatyössä meidän mansikkamaalla ja herätys on ollut ma - la ennen viittä. Lauantaita lukuunottamatta olen mansikkamaalta tullut pikaisesti kotiin ja sitten yhdeksäksi töihin. Neljän jälkeen kun olen ollut kotona, onkin sitten ollut jo takki aika tyhjä...

Pennut on maailman ihanimpia, suloisia karvapalloja, mutta ne on tuoneet omat ongelmansa tähän kuvioon. Ne kun yrittää kiivetä sänkyyn ja pahvilaitoja pitkin ja sitten Iines komentaa niitä ja lopputulos on se, että oon taas hereillä :-) Joten en viitsi edes laskea kuinka monta tuntia yössä on tullut nukuttua. Eilen työkaveri kysyi multa jotain ja olevinaan kuuntelin, mutta kun hän odotti vastausta, löi ihan tyhjää :-D Ei mitään havaintoa mitä hän oli kysynyt. Kertaakaan hän ei kuitenkaan joutunut herättelemään mua mistään pöydän alta ;-) Työt on niin hyvällä mallilla, että sitä ei moni usko!

Maanantaina on vissiin vika mansikanpoimintapäivä ja sitten on enää "vaan" yksi työ ja 3 viikkoa kesälomaan! :-) Kolme viikkoahan menee jo melkeen vaikka päällä seisten. Sen jälkeen saankin viettää entistä enemmän aikaa pentujen kanssa -en malta odottaa :-) Sagan pentujen kanssahan minulla oli viikon talviloma sillon kun ne syntyivät, mutta muuten ei ollut lomaa (joululomaa lukuunottamatta). Kun jään lomalle, on nuo riiviöt jo 7 viikon ikäisiä! Äkkiä se aika menee... Kauhulla jo odotan syyskuuta, miten noista osaa ollenkaan luopua.

Sitten muihin asioihin... Henriikka oli muistanut meitä tällaisella:


Kiitos ja kumarrus :-) En kauheasti ole jaksanut nyt blogiin panostaa, mutta toisinaan tulee kuvia ja jotain juttuja julkaistua. Kiva että ne ilahduttaa edes siellä Jyväskylässä päin ;-)

Täytyy myöntää, että oon niin surkea näiden blogien kanssa, että en saa mitenkään kokoon seitsemää blogia *nolo*

Ainoat joissa säännöllisesti käyn, on seuraavat: Homelon ja Eetun blogi tietty :-) Tilkkutassut
ja Veikon poikien blogi. Yllättäen kaikissa saa ihastella mettiskauneutta/komeutta!

No comments: