Monday, March 9, 2009

Iines 2 vuotta tänään :-)


Muistan hyvin, miten innolla odottelin Solinan synnytystä 2 vuotta sitten. Lasketun ajan tienoilla oli juuri Seinäjoen näyttely ja olin huolissani, että olisin nettipimennossa viikonlopun. Hotellilla oli kuitenkin netti, mutta en sitten kuitenkaan jaksanut illalla jonottaa omaa vuoroani koneelle. Ajattelin että eivät kuitenkaan ole syntyneet ja jos ovat, niin sieltä ei minulle riitä tyttöä. Alun perin minua edellä oli 2 kyselijää, jotka myös olivat tyttöä vailla. Mitkä olivat mahdollisuudet, että tulisi enemmän kuin 2 tyttöä - ja että se kolmas ei olisi joku surkea :-D

Sunnuntaina kun kotiuduin, minua odotti sähköpostissa viesti pennuista ja kuviakin :-) Tyttöjä oli kuin olikin kolme ja onnekseni yhdet kyselijät olivat ottaneet aiemmasta pentueesta uroksen. Toisille minua edellä oleville ei ollut niin väliä pennun tasolla, joten yhtäkkiä yllättäen olinkin listan kärjessä! Aluksi ajattelin että tietysti otan kilpsu bicolourin, siitä ei ole epäilystäkään... Jostain syystä päädyin kuitenkin ruskeatiikeri/valkeaan tyttöön seitsemäksi viikoksi, ennen kuin vaihdoin taas kilpsuun <3

En ole kyllä katunut valintaani hetkeäkään! Iines on mitä ihanin pieni pörriäinen, joka rakastaa makoilla sylissä rapsuteltavana ja seurailee minua joka paikkaan. En hankkinut Iinestä näyttelykissaksi, mutta on sillä kaikki ihan kivasti oikeilla paikoillaan ja pari titteliäkin se on saanut. Vähän laihan puoleinen se on, joten jos massaa ei vaan kerry niin ura leikkaamattomana on kyllä auttamattomasti ohi. Vaan samapa tuo :-) Ensimmäisen pentueensa Iines hoiti mallikelpoisesti ja itselläni ei ensimmäisinä viikkoina ollut muuta osaa, kuin kantaa Iinekselle ruokaa :-) Toivon mukaan toinenkin pesue hoituu yhtä helposti!

No comments: